Az "Egyéb" oszlop jelei:
A "Leírás" oszlop jelei:
Projektgazda neve | Város | Projekt címe | Leírás | Egyéb | ||
(A) Természettudomány a korai években | ||||||
A01. Balaton Tamás | Szigetszentmiklós | AtomTeam Tudományos Diákkör | R , H | 19 | M | Sh |
A02. Braun Barbara | Csókakő | Szórakoztató(t)an | R , H | |||
A03. Kiss Miklós dr. | Gyöngyös | Napóra | R , H | 19 | ||
A04. Molnár Milán | Győr | Komplex természettudományos nevelés-oktatás megvalósítása kisiskolás kortól | R , H | 19 | Sh | |
A05. Papp Katalin dr. | Szeged | Első csók a tudománnyal: gyermekkísérletek iskolán kívüli környezetben | R , H | 19 | ||
(B) Digitális írástudás és a természettudományok tanítása | ||||||
B01. Bagosi Róbert | Gyula | Hangsebesség mérése - újragondolva | R , H | 19 | M | |
B02. Egri Józsefné | Kállósemjén | Vonalkövetési algoritmusok EV3 robotokra | R , H | 19 | ||
B03. Fraller Csaba | Hévíz | Nyomkövetett gázrészecskék - statisztikus fizikai mennyiségek vizsgálata IKT eszközökkel (lemondta a részvételt) | R , H | 19 | ||
B04. Inczeffy Szabolcs | Ócsa | A GeoGebra program felhasználása egynéhány inovációs ötlet bemutatására | R , H | |||
B05. Kapitány János Sándor | Budapest | A szakgimnáziumi komplex természettudomány tantárgy digitális projektjei, IKT eszközök a természettudományok oktatásában (lemondta a részvételt) | R , H | 19 | M | |
B06. Képes Csilla | Budapest | Escape Room To Go | R , H | 19 | M | |
B07. Lakosné Makár Erika | Kaposvár | Robotok a jövő szolgálatában | R , H | 19 | ||
B08. Piláth Károly dr. | Budapest | LabVIEW-val támogatott fizikaórák | R , H | 19 | ||
B09. Salamon József dr. | Cegléd | A "fizikai gondolkodás" megalapozása | R , H | M | ||
B10. Szabó Róbert | Budapest | A hőtan tanítása a fizika kultúrtörténetén keresztül (lemondta a részvételt) | R , H | 19 | Ea | |
B11. Szalayné Tahy Zsuzsanna | Budapest | Guess the code! | R , H | 19 | M | Ea |
B12. Szász János dr. | Pécs | Az elektromos fogkefétől a rádiózásig | R , H | Sh | ||
B13. Tarczal-Márta Edit | Sándorfalva | Mutasd a digitális történeted, megmondom ki vagy (digitális történetmesélés a természettudományos tárgyakban) (lemondta a részvételt) | R , H | 19 | ||
(C) Fenntartható fejlődés a természettudományok tanításában | ||||||
C01. Dobóné dr. Tarai Éva | Budapest | A természet színei - az ékszerész rúzsa, a tenger azúrkékje, a bogyók pirosa | R , H | 19 | ||
C02. Kovacsics Bernadett | Szombathely | Száz év - száz magyar találmány | R , H | 19 | M | |
C03. Magyar Csabáné | Tata | A Föld napja - a Nap Földje | R , H | 19 | M | |
C04. Moór Róbert | Szob | Lost in space - alkotópedagógiai témahét | R , H | 19 | M | |
C05. Nagy István | Cegléd | Matematika program okostelefonra | R , H | M | ||
C06. Róka András dr. | Budapest | A szférák harca / avagy fenntartható-e az, ami el is tud romlani? | R , H | 19 | M | Sh |
C07. Törökné Török Ildikó | Csongrád | A biológia és a fizika kapcsolata a tanórákon, az élő szervezetben és a környezetvédelemben | R , H | M | ||
C08. Vitkóczi Fanni | Dunakeszi | Klasszikus középiskolai kísérletek újragondolása modern eszközökkel (lemondta a részvételt) | R , H | 19 | ||
(D) Csillagászat és űrkutatás a természettudományok tanításában | ||||||
D01. Tusorné Fekete Éva | Gyömrő | Irány a Mars! | R , H | 19 | ||
D02. Oláh Éva Mária | Budapest | Részecskefizikai detektor építése iskolák közötti együttműködésben | R , H | |||
(E) Alacsony költségű és újrahasznosított anyagokkal megvalósított kísérletek | ||||||
E01. Almási János | Budapest | Színek, fények, energia.(Colours, lights ,energy.) | R , H | 19 | ||
E02. Beszeda Imre dr. | Nyíregyháza | Csináld magad 2.0! Egyszerű eszközök – érdekes kísérletek. | R , H | 19 | Sh | |
E03. Borbély Venczel dr. | Tahitótfalu | Egyszerű kísérletek próbapanelen | R , H | 19 | M | |
E04. Csernoch Mária dr. | Debrecen | Sprego solutions in science and arts - Sprego megoldások a tudományokért | R , H | 19 | M | Ea |
E05. Csóka Balázs dr. | Pécs | Mikroszkópiás metszetkészítés újrahasznosított eszközökkel | R , H | |||
E06. Juhász László | Pécs | A háztartási alufólia vastagságának mérése többféle módszerrel | R , H | 19 | M | Ea |
E07. Leitner Lászlóné | Nyíregyháza | A meghatározott és a véletlen határán | R , H | |||
E08. Nagy Márió Tibor | Orosháza | Hogyan került a káposzta a kémiába? (Lemondta a részvételt) | R , H | |||
E09. Nemes-Nagy Erika | Szeged | Alter Science Challenge | R , H | 19 | ||
E10. Sánta Imre dr. | Pécs | Delejes kísérletek | R , H | 19 | M | |
E11. Sarka Lajos | Nyíregyháza | Kémiai kísérletek egyszerű és újrahasznosított eszközökkel mindenkinek | R , H | |||
E12. Seres István dr. | Gödöllő | Fizika kísérletetek midennapi eszközökkel | R , H | 19 | M | Sh |
E13. Szabó László Attila | Szentes | Mire jó egy aula? - fizika órák tantermen kívül | R , H | |||
E14. Tarján Péter dr. | Nyíregyháza | Fizikai mérések mikrokontrollerekkel | R , H | 19 | ||
E15. Varga István | Tata | Újrahasznosított anyagokból készült robotokkal a gyakorlati oktatásban | R , H | 19 | M | Sh |
(F) Befogadó természettudomány | ||||||
F01. Komáromi Annamária | Budapest | Víz áramlási sebességének mérése Arduinoval | R , H | 19 | ||
F02. Orbán Sándor | Budapest | Egymás szolgálatában: a természettudományok és a sport | R , H | 19 | Ea | |
F03. Sinkó Andrea | Szombathely | Tudomány a porondon | R , H | Sh | ||
F04. Skultéty Katalin | Miskolc | Szabadulj ki! | R , H | 19 | M | |
F05. Tóth István | Székesfehérvár | Élvonalban a kettes számrendszer | R , H | |||
F06. Várnai László | Veszprém | Az elektromos ellenállás és a stressz | R , H | 19 | ||
F07. Zsigó Zsolt | Nyíregyháza | Bánkirobot Team - Tanulás valós problémák megoldásával | R , H | 19 | ||
(G) Joint project (közös projekt) | ||||||
G01. Szamper Aranka | Oroszlány | Drámai és sokkoló fizika (Dramatic and Shocking Physics) | R , H | 19 | M | |