• алмазное сверление днепропетровск
  • алмазная резка днепропетровск
  • алмазное сверление железобетона STENOREZ
  • стена плача
  • стена плача передать записки
  • изделия из дерева РосЛес
  • ремонт квартир СтройСила
  • укладка тротуарки
  • Színpadon a Természettudomány 2014 Galéria

    Fénykép galéria

    Megnyitó ünnepség

    Prof. Fülöp Zsolt,
    MTA Atomki igazgató
    Kép1, Kép2, Kép3,
    Prof. Lovász László
    MTA elnök
    Kép1, Kép2, Kép3, Kép4, Kép5, Kép6
    Dr. Papp László
    alpolgármester
    Kép1, Kép2, Kép3
    Prof. Gaál István
    DE rektorhelyettes
    Kép1, Kép2, Kép3, Kép4
    David Featonby,
    Science on Stage Europe
    Executive Board member
    Kép1, Kép2, Kép3
    Dr. Sükösd Csaba,
    Science on stage Hungary szervezőbizottság elnöke
    Kép1, Kép2, Kép3

    Pályázók, résztvevők

    1. Több, mint matematika Márki-Zay János dr. Kép1, Kép2, Kép3, Kép4, Kép5, Kép6, Kép7
    2. Játszó TÉR Papp Ildikó,
    Kunkli Roland
    Kép1, Kép2, Kép3, Kép4, Kép5, Kép6, Kép7, Kép8
    3. Fraktálok az interaktív táblán –
    matematika és informatika találkozása
    Lucza László Kép1, Kép2, Kép3
    4. Olcsó eszközök a fizika kísérletes oktatásához Csatári László Kép1, Kép2, Kép3, Kép4, Kép5, Kép6
    5. Kísérletes atomfizika Oláh Éva Mária Kép1, Kép2, Kép3
    8. Kísérletek, mérések és játékos fizikaóra Kosztyu János dr. Kép1, Kép2, Kép3
    9. Diákok által is elkészíthető kísérleti eszközök Farkas Oszkár Kép1, Kép2, Kép3, Kép4, Kép5
    10. Transzformációk egy témára Jendrék Miklós Kép1, Kép2, Kép3, Kép4, Kép5
    11. Demonstráció kísérletek intelligens folyadékok tulajdonságainak szemlélte-tésére Medvegy Tibor Kép1, Kép2, Kép3, Kép4
    12. Varázslatos fizika Molnár János Kép1, Kép2, Kép3, Kép4, Kép5, Kép6
    14. LED-ek fizikaórán Piláth Károly dr. Kép1Kép2, Kép3
    15. Sufni szertár, avagy kísérleti eszközök és kísérletek házilag Kriska Ádám
    Kovács Márk
    Kép1, Kép2
    16. „Mire fogom én ezt használni?” Herendi Borbála Kép1, Kép2, Kép3
    17. A tűztornádó és ami mögötte van Szutyányi Márk, Molnár Erika, Trescsik Hanna, Mészáros Péter Kép1, Kép2, Kép3, Kép4, Kép5, Kép6, Kép7, Kép8
    18. Építsünk villanymotort! Nyerges Gyula Kép1, Kép2, Kép3, Kép4
    19. Legkedvesebb kísérleteim Sebestyén Zoltán Kép1, Kép2, Kép3, Kép4, Kép5, Kép6, Kép7, Kép8, Kép9
    20. Kedvenc kísérleteim Härtlein Károly Kép1, Kép2, Kép3, Kép4, Kép5
    21. Tömeg- térfogat és sűrűségmérés elektromos gitárral és okostelefonnal Tóth Pál Kép1, Kép2, Kép3, Kép4, Kép5
    22. Terítéken a fizika Balog Zoltán Gábor,  Farkas Zsuzsanna dr. Kép1, Kép2, Kép3, Kép4
    23. Elektromos potenciál vizsgálata vízben Nyirati László Kép1, Kép2, Kép3
    24. Fizikai helyszínelők – fizikai kutatások mobiltelefonnal és tablettel Egri Sándor Kép1, Kép2, Kép3, Kép4, Kép5, Kép6, Kép7
    25. Szabadesés vizsgálata okostelefon felhasználásával Molnár Milán Kép1, Kép2, Kép3
    26. Vele vagy nélküle? A nehézipar előnyei és hátrányai Gajdosné Szabó Márta Kép1, Kép2, Kép3, Kép4
    28. Művészet, zene, kémia Oldal Vince Kép1, Kép2, Kép3, Kép4
    29. Alginsav a molekuláris gasztronó-miában és a kémia más területein Murányi Zoltán dr. Kép1, Kép2, Kép3
    30. Időutazás kémiai „tárlatvezetéssel” Róka András dr. Kép1, Kép2, Kép3, Kép4, Kép5
    31. Kémhatásvizsgálatok a háztartásban saját készítésű pH-skála segítségével Szakács Erzsébet Kép1, Kép2
    32. Bepillantás a természet boszorkány-konyhájába Bogdán Csilla Kép1, Kép2, Kép3, Kép4, Kép5, Kép6, Kép7, Kép8, Kép9
    33. Természettudományi projekt egész osztályra Krakomperger Zsolt dr. Kép1
    34. „Tarka párák” – szivárványos kísérletek kicsiknek és nagyoknak Tóth Szilvia,
    Koncz Gábor dr., Tóth-Gál Zsuzsanna Napsugár 
    Kép1, Kép2, Kép3, Kép4
    35. Informatikai tehetséggondozó projektek a DE Kossuth Lajos Gyakorló Gimnáziumában Kelemenné Nagy Anikó, Bécsi Zoltán,
    Takácsné Bibnó Katalin, Takács Viktor

    Kép1
    , Kép2, Kép3, Kép4, Kép5
    36. Rezegj rá (a világ meg is mérhető) Vizi Tibor Kép1, Kép2, Kép3, Kép4, Kép5, Kép6
    37. Robotprogramozás Tisza Géza Kép1
    38. Info-kommunikációs akadálymentesítés a digitális korszakban, avagy hogyan akadálymentesíthetők a tanulás feltételei az iskolában?
    Szabó János Kép1, Kép2, Kép3
    40. Hogyan viszi be az interaktív tábla az osztályterembe a világtérképet? Komár Zsolt Kép1, Kép2, Kép3, Kép4, Kép5
    42. Tanulók által létrehozható saját tanulási felületek készítés segéd progra- mokkal – hangkonvertáló, e-könyv olvasó,  feliratozó Fülöp Márta Marianna Kép1, Kép2, Kép3
    43. apaBOARD (versenyen kívül) B. Kiss Bálint Kép1, Kép2, Kép3

    Záró ünnepély, díjkiosztás

    Dr. Sükösd Csaba Kép1, Kép2, Kép3
    Prof. Kroó Norbert Kép1, Kép2
    MTA különdíjainak átadása Kép1, Kép2, Kép3, Kép4, Kép5, Kép6, Kép7, Kép8, Kép9
    Tudomány kommunikációs díj átadása Kép1
    National Instruments Hungary kft. különdíjainak átadása Kép1, Kép2, Kép3, Kép4, Kép5, Kép6
    Közönségdíj átadása Kép1
    Fődíjak átadása Kép01, Kép02, Kép03, Kép04, Kép05, Kép06, Kép07Kép08, Kép09,Kép10

    Csoportképek

    Kép1 Kép2 Kép3

    Sokszínű fizika busz

    Kívülről Kép01, Kép02, Kép03, Kép04, Kép05, Kép06
    Belülről Kép01, Kép02Kép03, Kép04, Kép05, Kép06, Kép07, Kép08, Kép09, Kép10, Kép11, Kép12

    Debreceni Összefogás a Fizikáért (DÖFI) Egyesület bemutatója az udvaron

    Kép01, Kép02, Kép03, Kép04, Kép05Kép06, Kép07, Kép08Kép09, Kép10, Kép11Kép12, Kép13, Kép14, Kép15